ΑποστολέαςΘέμα: Εισαγωγή νέου ψαριού - Καραντίνα  (Αναγνώστηκε 129 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasch

• New member
  • *
  • Εμπειρία: Αρχάριος γλυκού νερού
  • Τα ενυδρεία μου: 320 lt fancytail goldfish, 300 lt nanochiclids, 30 lt γαριδαδικo
  • Τόπος Διαμονής: Θεσσαλονίκη
Εισαγωγή νέου ψαριού - Καραντίνα
« στις: Νοέμβριος 29, 2016, 07:52:37 πμ »
Γειά σας,
Είμαι αρχάριος και έχω δύο χρυσόψαρα (black moor και red cap 4-5 εκατοστά χωρίς την ουρά) σε ενυδρείο 120λτ με εσωτερικό φίλτρο και τώρα θα βάλω και εξωτερικό φίλτρο. Το ενυδρείο είναι νέο τρέχει 3 μήνες (ή μάλλον είχα ένα 60lt έκανα τον κύκλο για ένα μήνα με μπόλι έβαλα το blackmoor (2μήνες), αγόρασα το 120 lt μετέφερα νερό + βιολογικό υλικό πρόσθεσα το oranda και σχεδόν ένα μήνα τρέχει το μεγάλo, οι μετρήσεις καθημερινές, μιας και είμαι αρχάριος και φοβισμένος, είναι άριστες ΝΗ3 - ΝΟ2 0 και ΝΟ3 ποτέ πάνω από 50. Τώρα ήρθε η ώρα να βάλω και το τελευταίο ψαράκι ένα ranchu. Μετά από διάβασμα κατέληξα ότι το νέο ψάρι θα μπεί για δέκα μέρες τουλάχιστον καραντίνα (το 60λτ που λέγαμε το έστησα χτες πήρα μπόλι απο το μεγάλο κτλ). Οι απορίες μου είναι:
1)αρκούν οι δέκα μέρες;
2)αρκεί μόνο η καραντίνα και η παρακολούθηση ή πρέπει να κάνω κάτι άλλο;
3)διάβασα ότι κάποιοι βάζουν φάρμακο esha αλλά πολλοί διαφωνούν για χορήγηση φαρμάκου όταν δεν είναι άρρωστο για διάφορους λογικούς λόγους.
4)διάβασα και για προληπτικό μπάνιο αλατιού ή προσθήκη αλατιού (αλλά ένα στρεσαρισμένο ψάρι που θα ρθεί να του κάνω αυτό μου φαίνεται επίπονο)
Παρακαλώ τους πιο έμπειρους να με καθοδηγήσουν
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2016, 08:01:07 πμ από kostasch »

Αποσυνδεδεμένος achilleas

• Platinum member
  • Εμπειρία: Μαθαινω σιγα σιγα...
  • Τα ενυδρεία μου: 400L με Fancy Χρυσοψαρα, 250L Λιμνη με Χρυσοψαρα, 54L με Crowntail Betta
  • Τόπος Διαμονής: Θεσσαλονικη
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 09:35:22 πμ »