ΑποστολέαςΘέμα: Ανακατασκευή Sera Marin Biotop Cube 130 by bouboulas  (Αναγνώστηκε 7971 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bouboulas

• Silver member
  • Τόπος Διαμονής: Περαμα
Ανακατασκευή Sera Marin Biotop Cube 130 by bouboulas
« στις: Ιούνιος 02, 2014, 10:29:44 πμ »
Πρόσφατα μου χάρισαν το παρακάτω ενυδρείο. Επειδή είμαι παντελώς  άσχετος με τα αλάτια και ξεκινώντας σωστά θα αποφύγω πολλά. Έτσι θέλω τις συμβουλές σας.
Το ενυδρείο μεταφέρθηκε στον χώρο μου. Προσωρινά στο εργαστήριό μου και μετά στο σπίτι γιατί πρώτα πρέπει να δίνουν μερικές εργασίες τόσο στο έπιπλο, αλλά και στο ενυδρείο. Το οποίο τρέχει κανονικά. Να πω πως το ενυδρείο είναι της sera το marin biotop cube 130.
Στο ενυδρείο είχε βγάλει το καπάκι ο προκάτοχος του, είχε βάλει ένα φωτιστικό με 2 λάμπες PL μπλε λευκό 10000κ 11 watt η κάθε μία και έχει αντικαταστήσει το σκίμερ του με ένα κρεμαστό.
Στο σπίτι που θα το πάω θα πρέπει να βάλω το καπάκι του για τα παιδιά ώστε να μην βρίσκω διάφορα πράγματα να κολυμπούν και για να μην γεμίζει το τόπος με αλάτια.
Το καπάκι του έχει δύο λάμπες PL 24 watt μπλε λευκό η κάθε μία. Αυτός ο φωτισμός είναι επαρκής για το ενυδρείο; Επίσης για να βάλω το καπάκι του θα πρέπει να αλλάξω και το σκίμερ για τι με το αυτό που έχει τώρα δεν μπορεί να κλείσει το καπάκι. Η σκέψη είναι να πάρω αυτό http://www.ebay.com/itm/190759575896?var=490118266706&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649  ή αυτό http://www.ebay.com/itm/321399983320?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 και να μπει μέσα στο εσωτερικό σαμπ. Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση, μέσα στο σαμπ είχε μόνο άνθρακα και αντιφώσφορο. Να βάλω υλικό τύπου ελαφρόπετρα η σιποραξ ή να το αφήσω ως έχει; Μου είπε το παλικάρι που μου το έδωσε πως ο βράχος κάνει όλη την βιολογία και δεν χρειάζεται περισσότερα υλικά.